درمان با علوم متافیزیک
اسرار هستي
به وبلاگ اسرار هستي خوش امديد.

 

 

 

 یکی از راههـای بـررسی و تحقیـق در این مسیـر ، شنـاخت حـروف الفبـا می­باشد . هر حرف الفبا نمادی است که از لایه­های مختلف هستی عبور کرده و با خود پیامی را به همراه دارد . حروف مانند بدن و اعداد مانند روح آن بدن است و ارتعاش و امواجی که از هر حرف الفبا در جهان جاری و ساری می­شود به شکل « میدان نیرویی » است که بر محتوای ماده تأثیر می­گذارد و به جهان شکل می بخشد.

همچنین خواندن هر حرف الفبا نیز صوتی ایجاد می­نماید که با توجه به درجه اقتدار و نیت خواننده آن صوت ، انرژی خاصی تولید می­کند که بر ماده پیرامون ما که در محتوای جهان چهار عنصری تعریف می­شود تأثیرات شگرفی ایجاد می­نماید.

یکی از مهمترین نکات اساسی در شاهکار آسمانها و زمین یعنی کتاب قرآن، اعتقاد به جهان غیب است چنانچه پس از سوره حمد بلافاصله در ابتدای سوره بقره چنین آمده است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم الم ذلک الکتاب لا ریب فیه هدی للمتقین

 بدون هیچ شک این کتاب راهنمای پرهیزگاران است.

آنانکه نماز می­خوانند و زکات می­پردازند و به جهان غیب ایمان دارند.


اعتقاد به جهان غیب یکی از خصوصیات مهم شخص مؤمن است و در قرآن ، جهان غیبْ جهان خدا و فرشتگان درگاه الهی مطرح شده است.

 

از دیدگاه عرفانی ، جهان دارای چهار بعد است : ناسوت یا جهان فانی و مادی ، ملکوت (جهان ملائک) ، جبروت (جهان معنا) ، و لاهوت (جایگاه عرش کبریایی ).

در ناسوت ، جهان با چشم سر قابل رویت است ولی در بقیه ابعاد برای درک جهان غیب ، چشم دل یا چشم بصیرت نیاز است تا بتوان اسرار و حقایق را دریافت.


در ابتدا این اعتقاد به جهان غیب است که خواندن نماز و دادن زکات و دیگر مسایل دینی را معنا می­بخشد و اعمال عبادی را حول محور الهی ، هدفمند و جهتدار و متمرکز می­سازد. 
 

با این تفاسیر ، اعتقاد به این نکته که : الرحمن علم القرآن خلق الانسان علمه البیان . خداوند رحمان بیان و نطق و گفتار را در خلق انسان از اهم مراتب وجود قرار داده است و گفتار و بیان ، همه از اصوات و حروف و نمادهای الفبایی تشکیل یافته و هر نماد دارای اقتدار و پیامی است که خداوند در نگارش آنها سوگند یاد فرموده : ن و القلم و مایسطرون قسم به قلم و به آنچه می­نگارد.

  دانش حروف و اعداد یکی از جالبترین و عمیق ترین مفاهیم را برای اندیشه پژوهشگرِ آدمی به ارمغان می­آورد.


نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت18:12---10 فروردين 1393
واقعا این علوم فوق العاده هستن. من تجربه بعضی از اونها رو دارم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 28 خرداد 1398برچسب:, :: 2:7 :: نويسنده : پارسا

درباره وبلاگ

با سلام خدمت تمام دوستان خوبم. به وبلاگ اسرار هستی خوش امدید. هر سوالی در مورد علوم متافیزیک و علوم درمانی داشتید میتونید ایمیل کنید در اولین فرصت جواب میدم.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان راز سلامتی و آدرس dts.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 23699
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->